Logo de drentse webshop wit- PNG

Veelgestelde Vragen

De cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig. Mocht je na een paar maanden nog geen geschenk hebben opgehaald, sturen we je een herinnering per mail.

De bestelling dien je zelf op te halen bij de lokale ondernemer. Een uitzondering hierop zijn digitale cadeaubonnen en donaties aan een goed doel. Wil je iets thuis laten bezorgen? Kies dan voor het verrassingspakket. 

We hebben een mooi aanbod van Drentse ondernemers voor je samengesteld, met een groot aanbod van producten en belevenissen.  

Heb je een algemene vraag over je bestelling? Stuur dan een e-mail naar: info@dedrentsewebshop.nl 

Heb je een inhoudelijke vraag over je bestelling? Stel die dan aan de ondernemer waar je het product besteld hebt. De contactgegevens van de ondernemers staan vermeld bij het product in de webshop.

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam of ongewenste mailbox terecht is gekomen. Staat de bevestiging daar niet? Stuur dan een e-mail naar: info@dedrentsewebshop.nl 

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Zodra je de bestelling bevestigd hebt, gaat de lokale ondernemer voor jou aan de slag.

Wat jammer dat dit niet lukt! We verzoeken je contact op te nemen met de ondernemer waar je het product hebt besteld. Vaak is het mogelijk om een andere dag af te spreken. 

In het geval van versproducten, kan het zo zijn dat de ondernemer geen mogelijkheden heeft om de bestelling te verzetten naar een andere datum. We vragen hiervoor je begrip.

Het is helaas niet mogelijk om bij te betalen. We adviseren je goed naar alle mogelijkheden in de webshop te kijken voor je een bestelling plaatst.

Wat jammer dat je je cadeaubon kwijt bent. Neem contact op met info@dedrentsewebshop.nl, dan kijken we samen naar wat we voor je kunnen doen. 

Voor cadeaubonnen die op naam of per e-mail zijn uitgegeven kunnen we je een nieuwe code verstrekken.

Wat vervelend dat de inlogcode niet werkt. Het is belangrijk dat alles precies wordt overgenomen zoals het op de cadeaubon vermeld staat. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op met info@dedrentsewebshop.nl, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

Vermeld je inlogcode en wachtwoord in de e-mail zodat we je zo goed mogelijk tot dienst kunnen zijn.